Monday, March 28, 2011

panas terbakar!

sincerely, Mira Amirudin
zzZZz..aduhh..apehal panas sangat tetiba nih...umah ni terbakar ke..??

cabul sungguh mulut kau...!haha  *

rumah mira tak terbakar pun la.. (;

kalau tak dah arwah dah mira.. T_T

alright. tengah malam a.k.a awal pagiiiii tadi..

masa mira tengah syok tidur sambil mengeluarkan bunyi-bunyian krooh...krooohh...

sampai satu taman rumah mira dengar!

hyperbola gila cite kau ni...nak muntah bila baca kan?silakan muntah...haha  *

tipu je..mira tidur tak berdengkur k..

ops!camna mira leh tau?ha...mama la yang cakap (;

tapi..kalau korang tak mau caya,lantak korang!

all of sudden last night my house have been blackout!

mira sendiri tak tau dari pukul berapa..

tapi sumpah panas gila..

mira bangun sambil tangan meraba-meraba cari fon kesayangan.

mira pun pi kecoh satu umah..

biasa la tu...aku ni memang kaki wat kecoh sejak azali lagi... (;  *

kami satu family bangun dan...























dan...

kami sambung tidur di ruang tamu beramai-ramai macam mangsa banjir tsunami..huhu

pastu sliding door besar-besar untuk menghirup udara segar di pagi hari.. (;

meh la sama-sama kita menghirup udara..huhu









sejukkkk sesangat..maklum lah.aircond semulajadi (; huhu

bukan selalu dapat rasa nikmat camni :p cuma time blackout je kan kan..

agak pelik kami tidur ramai-ramai sekeluarga tapi,

jiran-jiran yang len pun agak-agak nya pun lebih kurangjugak..

tak pun dorang tidur luar rumah!hahaha

terima kasih kerana sudi membaca (;

salam,boobyeee!

Lot's of love,mira~



4 smiley on "panas terbakar!"

sharina on March 29, 2011 10:28 PM said...

klu panas tak de kipas plg tak tahan tuh,,,huhu

Mira Amirudin on March 30, 2011 8:50 AM said...

sharina ; betul tu rina..panas gile!huhu

Lulu caldina on March 30, 2011 8:53 AM said...

selamat pagi...mulakan hari dengan sarapan..

Mira Amirudin on March 30, 2011 9:40 AM said...

Lulu caldina : ok!lulu belanja mira ;)

 

✿M I R A thegirlnextdoor✿ Hak cipta terpelihara © 2011 Paper Girl ini Direka oleh MIRAAMIRUDIN.BLOGSPOT.COM Blogger Template Ditaja oleh Birthday Gift Idea