Wednesday, August 24, 2011

sem 5

sincerely, Mira Amirudin

Assalamualaikum semuaaaa ;)
korang sihat?alhamdulillah saya sihat,dan bertambah-tambah sihat ;) hee hmm..skejap je masa berlalu.nextweek dah raya weyhhhhh....!hooooray! (fuh,excited je lebih!puasa pun xcukup..haha )

dah lama duk biar kan terperap je blog nih...sorry sangat-sangat!
so honestly saya sangat busy lately. sem 5 ni betul-betul busy! I swear this is the most busier than sem 1 till now.
lets make it short story, sem ni kena buat proposal untuk our final project. which is at first we dont know that we have to prepare it and will be present just one week after Hari Raya. omg! baru je balik dari LI, tiba-tiba ada briefing for this proposal. ok, dalam masa 3minggu kena siapkan 3bab and mini project untuk di present kan..terbaikkkkk! saya kan hebat,mesti boleh buat!haha sumpah nak pecah kepala ni.
sem ni insyaAllah ada 7 paper untuk final exam ;) ya Allah...semoga Kau permudahkan lah urusan kami..amin... ;)

so far idea dah proceed.. then, supervisor untuk group saya pun dah agreed with our idea.alhamdulillah.rezeki kami dapat lecturer yang baik dan sangat memberi kerjasama ;) kesian jugak kat member lain yang dapat lecturer macam !@@#$#^@! .. sabar banyak-banyak ea korang...maybe ada hikmahnya.

so ada sape-sape yang pernah buat final project tak kat sini?amacam?mesti tension gila kan?huh...banyak-banyak bersabar dan terus buat yang terbaik. Janji study pun berjalan seiring ngan kerja korang..hope boleh fokus study dan dapat buat yang terbaik! (mana lah tau dapat anugerah lagi sem ni...amin ;) )
ok,for those who read this post, i would like to you Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin... yang mana dekat je ngan rumah saya tu,jemputlah mai rumah nuh ;)
That's all for today.thanks for read ;) Assalamualaikum.







0 smiley on "sem 5"

 

✿M I R A thegirlnextdoor✿ Hak cipta terpelihara © 2011 Paper Girl ini Direka oleh MIRAAMIRUDIN.BLOGSPOT.COM Blogger Template Ditaja oleh Birthday Gift Idea