Monday, December 10, 2012

Farewell of him to Aussie

sincerely, Mira Amirudin
Assalamualaikum w.b.t




Siapa ni??



Tiba-tiba terjumpa picture nih masa online tadi.haha. Dia ni lah Zamlieykha Roslan.
Dulu-dulu, dia akan ambil phone aku, dengan Puteri lepastu dia tukar wallpaper kami dengan picture ni lah. Tak tahu apa motif dia. Mungkin ni picture dia yang paling hot time tu kot. Sungguh pandai ! bajet dia buah hati la kan kan. Suka-suka nak tukar wallpaper kami.haha
itu cerita beberapa tahun yang lalu.




A few weeks before. Dia inbox aku dan bagitahu yang dia dapat buat further study kat Aussie.
I was really shocked! Aku terus tengok calendar. Motif? ok semalam birthday Zam kan. Ada kebarangkalian aku akan ditipu hidup-hidup lagi macam birthday dia sebelum nih...
Benda yang sama jugak " Zam buat further study kat Aussie..." hahaha
Punya lah penat aku bagitahu kat kawan-kawan yang lain rupa-rupanya aku kena tipu.ok fineeeee bengang tahap gaban time tu.




Kali ni this is true, alhamdulillah Zam betul-betul dapat offer further study kat Aussie and being sponsored by MARA. wahhh congrats Zam! Sangat happy with this great news :) Okay sorry tak dapat datang for your farewell yesterday. Aku tahu semalam sangat happening kan. By the way, have a safe journey and study hard. All the best Zam!




Zam akan berangkat ke Queensland, Australia 31st Dec nih. Take care :)


Zam with his three sweetheart!

0 smiley on "Farewell of him to Aussie"

 

✿M I R A thegirlnextdoor✿ Hak cipta terpelihara © 2011 Paper Girl ini Direka oleh MIRAAMIRUDIN.BLOGSPOT.COM Blogger Template Ditaja oleh Birthday Gift Idea