Monday, February 14, 2011

The kite!

sincerely, Mira Amirudin
Salam..
 kecik2 dulu,korang pernah main layang2 x?
ha...saya pun pernah jugak tau!suka sgt99...tp tp tp..layang2 saya terbang kat darat je..susah nak terbang ke atas..kalau nak bagi terbang naek atas, saya lari2 la,nanti terbang la skejap layang2 tu...huhu
*memang xde skill pun maen layang2 ni!huhu*
Ok semua.actually just nak share ngan korang.. Hari tu me and the family tree main layang2 same2.. at, Taman Metropolitan Kepong ;D
 Tapi kalau saya cakap kat sape2 pun,mesti ramai xfamiliar ngan name tempat ni.. "taman metropolitan??", "planet mane tu??"
lebih kurang mcm tu la..
name je duk kl tapi semestinya semua tempat kat kl
korang dah cover ok .ish3 termasuk la saya...hehe
 so kami panggil tempat ni taman layang2 je..*suka2 aku je nak panggil!haha*
 nak tau sebab pe?sebab memang tempat ni orang mai jauh2 pun
datang nak main lyg2..excited kot..huhu selagi tali layang2 tu xbersilang ngan tali orang lain selagi tu la saya main..huhu harga layang2 kat situ murah2 je.. RM 5.00 je tau!
murah kan? sekali ngan tali segulung.. tapi itu layang2 yang cikai punye la..
setakat main2 cmtu je..sesuai la untuk orang2 yang xpro mcm saya ni..hehe
 tapi kalau intrested ngan layang2 yang lagi advance pun ada jugak..
siap ada spring tail lagi.. nanti macam2 la warna korang jumpa..
yang gile kartun pun boleh jugak la korang beli..
uishhh pening kepala aku tengok layang2 kat situ!huh
ade yang Ben 10 la.. Upin Ipin la..Barbie la..Ultraman la..Batman la..
aduh,macam2 ada! ;D Then selain layang2 korang leh lepak2 kat situ..
view pun cantek! Ade tasik tau..so korang leh jogging,cycling,maen2 belon air kat situ..
best la kat situ! ;) Ade free time, datang la tau!
















0 smiley on "The kite!"

 

✿M I R A thegirlnextdoor✿ Hak cipta terpelihara © 2011 Paper Girl ini Direka oleh MIRAAMIRUDIN.BLOGSPOT.COM Blogger Template Ditaja oleh Birthday Gift Idea