Thursday, February 3, 2011

XSUKA MAKAN UBAT

sincerely, Mira Amirudin
Assalamualaikum semua ;)

Dah lama xpost pape kat my blog.....berhabuk aih... Biasa la. Saya kan RAJIN! ahaha
Semua sihat tak?Hopefully sihat2 selalu..sebab saya pun dah sihat.. ;)
Hari Ahad lepas saya demam..degil nye pasal,nak pi jugak kerja.. Mr YR xbagi saya pi kerja. Tapi saya tetap berdegil nal pergi jugak!huhu Bila sampai tempat kerja,ha...mula la batuk2 macam orang tua..xhenti2..Hidung asyik aaaaaaasyimmmm!bersin xhenti2. Kepala saya berbuai2 macam baru layan drugs je..haha
Lastly i keep sitting at my place and countdown till 5;30pm...;( aku nak balik umah....!!!!
Bila dah balik, malam tu jugak saya gi klinik..doc ckp aku ade toncil..(ntah betul ke tak aku spell..huhu) Sampai 6 jenis ubat die bagi aku..perghh! can u imagine,setiap ubat saya kena telan 2biji x 3kali sehari!huh Saya dah la xsuka makan ubat.. Nasib dipaksa2 oleh Mr YR. Kalau x, harapan la saya nak telan.. Lepas makan ubat, saya tidur nyenyak..zzZzzz..(eleh,klu xmakan ubat pun memang saya tidur nyenyak kn kn kn..hehe) Oh yeah,keesokkan hari nya saya mc!hee

Korang!! hari ni Tahun Baru Cina an.. ok wa mau ucap Gong Xi Fa Cai sama semua orang. No limited! kita kan 1 Malaysia ;) apek,asoh,saya nak kuih kapit,limau, dan paling penting sekali angpaw!!!!hahaha

One more thing..Selamat bertunang buat Kak Aisyah dan Ali.. ;) Xsabar nak tengok pic korang! maaf la xdapat mai...jauh sgt la kedah...huhu tgu Mr YR bwak la nti..;) huhu

ok la... thats all. :)

0 smiley on "XSUKA MAKAN UBAT"

 

✿M I R A thegirlnextdoor✿ Hak cipta terpelihara © 2011 Paper Girl ini Direka oleh MIRAAMIRUDIN.BLOGSPOT.COM Blogger Template Ditaja oleh Birthday Gift Idea