Monday, March 21, 2011

b**i la kau ni!

sincerely, Mira Amirudin
Assalamualaikum

selamat pagi semua.

- M E N C A R U T -

satu trend ke?bagus sangat ke?puas hati dah mencarut pepagi ni?

ok.korang semua tau kan kata-kata tu satu doa..doa maksudnya,insyaAllah Allah makbul kan..

sedih weyh kalau orang mencarut kat kita..cakap macam-macam!panas hati!!

katakan la kalau Allah tarik balik nikmat iaitu mulut yang diberi untuk korang,

apa korang rasa?sedih tak?

tak kan nak fikir macam ni kot

"its ok..aku boleh wat operation dan tempah mulut baru." , "my dad is the best surgent in Malaysia,i boleh
suruh dia buatkan untuk i.."

sumpah tak pakai otakkk!

so please la. masing-masing dah besar kan kan.

tak salah pun kalau cakap sopan dalam hidup ni.

napa?boleh mati ke kalau tak mencarut sehari??

kena denda pusing-pusing padang ke kalau tak mencarut sehari??

ish3 ;(

so sama-sama lah kite renung balik..*cepat-cepat flashback! ;) *

cubalah berubah dan bercakap sopan selepas ni..

orang pun akan respek pada korang k..makcik-makcik kat luar tu pun berkenan nak wat menantu k.

thanks for read.

salam,boobyeee!

Lot's of love,mira~


13 smiley on "b**i la kau ni!"

storyfromme on March 21, 2011 11:30 AM said...

memang sekarang ni trend mencarut.tapi ade trend baru dimana kalau dorang ni ade masalah atau dalam kesusahan mesti cakap 'mati la aku'.so,ni dikire sebagai doa jugak ke?

Mira Amirudin on March 21, 2011 11:42 AM said...

@ storyfromme : kata-kata itu satu doa..wallahualam.

Cik Moon on March 21, 2011 11:43 AM said...

hmm.. kena control diri klu rasa marah.. kalau tak.. selalu laa keluar perkataan b**i tu.. huhu~ kalau dah terbiasa mencarut.. tu laa yg boleh jadi tiap2 ari mencarut..

Mira Amirudin on March 21, 2011 12:01 PM said...

@Cik Moon : ha...betul3!setuju ngan cik moon..jangan ikutkan hati sgt bila marah k.

Mira Amirudin on March 21, 2011 12:01 PM said...

@Cik Moon : ha...betul3!setuju ngan cik moon..jangan ikutkan hati sgt bila marah k.

hamzah ian on March 21, 2011 4:18 PM said...

rilek2..

FasiHaH SupiaN on March 21, 2011 5:20 PM said...

haih....xsayang mulut betullah orang yang suka cakap besar nie.....kena tarik nikmat terus kang baru tahu...

Mira Amirudin on March 21, 2011 5:29 PM said...

@hamzah ian : Salam hamzah. er...ni mesti salah paham ni.haha
bukan saya yang mencarut2 ni tau tau..;)

Mira Amirudin on March 21, 2011 5:31 PM said...

@FasiHah SupiaN : Tu la sihah..mira pun tak paham ngan dorang ni.tak syg mulut!huhu

Qaseh dalia adelia on March 21, 2011 5:36 PM said...

paling benci r org mencarut ni

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o on March 21, 2011 6:31 PM said...

salam tuan puteri duduk di kerusi
mungkin carutan itu indah baginya ..apa buleh buat

Mira Amirudin on March 22, 2011 8:35 AM said...

@ Qaseh dalia adelia : same la kite. ;)

Mira Amirudin on March 22, 2011 8:36 AM said...

@ b.r.u.t.a.l.s.o.l.o : waalaikumusalam..hope org mcm tu brubah ;)

 

✿M I R A thegirlnextdoor✿ Hak cipta terpelihara © 2011 Paper Girl ini Direka oleh MIRAAMIRUDIN.BLOGSPOT.COM Blogger Template Ditaja oleh Birthday Gift Idea