Tuesday, October 30, 2012

amazing October..syukran.

sincerely, Mira Amirudin
Assalamualaikum w.b.t


Pejam celik pejam celik alhamdulillah dah dekat dua bulan saya di sini..menara gading impian hati Yu Es Emm :) hee


esok ada first test sepanjang saya kat sini. so biasa lah dah nama pun test kan..duduk dengan notes, makan dengan notes, tidur pun tutup muka ngan notes...dahsyat. but i'm still the same as usual..
 i don't like to makes things very stress. Time study, saya study. Time tidur minta maaf lah...
saya memang tak dapat nak elak dari tidur.hee That's why banyak kali kena marah dengan dia..


  "awak ni siang tidur malam pun nak tidur awal?? "


okay2...i'm change! Nak jadi isteri awak kenalah rajin kan kan...hihi  :)


Saya bersyukur sangat-sangat..
hubungan yang terhenti ku sangka kan berakhir untuk selamanya. Tetapi tidak.. masih ada kekuatan kasih yang Allah pahatkan di hati kami. Saya sudah berpasrah sehabis-habisnya dengan memulakan hidup baru dengan kenalan baru di tempat yang baru . Setelah jatuh ku bangkit semula dengan sokongan penuh kasih sayang dari keluarga dan sahabat. Telah ku biar kau pergi mulakan hidup yang kau impikan. Tapi. .kuasa Allah saya tidak mampu tandingi. Takdir satukan kita dan mungkin ada hikmahnya. Semoga peluang yang diberi tidak kita sia-sia kan untuk perbaiki kesilapan dan kekurangan diri sendiri. Jujur saya sayang awak sampai bila-bila dan berdoa semoga awak lah yang terbaik untuk saya. Thanks Allah for giving me a chance.



0 smiley on "amazing October..syukran."

 

✿M I R A thegirlnextdoor✿ Hak cipta terpelihara © 2011 Paper Girl ini Direka oleh MIRAAMIRUDIN.BLOGSPOT.COM Blogger Template Ditaja oleh Birthday Gift Idea