Thursday, November 1, 2012

here November come againnnn

sincerely, Mira Amirudin
Assalamualaikum w.b.t


Pagi tadi liat sangat-sangat nak bangun gara-gara late night dinner dengan roommate after we had our test last night. Tak larat gila nak bangun.... Siap snooze jam alarm sampai my alarm keep silent.huhu memekak je alarm nih pagi-pagi. ;P


Semalam ada test kelas prof majid. test start 8.30 tapi belum pukul 8 lagi semua dah terpacak kat luar dewan. Semangat betul depa.. Alhamdulillah boleh jawab. Memang tak boleh blah semua soalan banyak kena guna skill goreng ayat sampai hangus okayyy hahaha so i conclude that kita belajar tiap-tiap hari pergi kelas balik kelas, tapi kalau langsung malas nak baca paper, tengok buletin utama, e-news, dan macam-macam medium pasal isu semasa  memang parah nak jawab soalan semalam :) Thank you prof majid sebab menajamkan lagi skill menggoreng ayat.hehe


Selamat menjalani bulan yang baru...hello November :) semoga bulan ini saya lebih positif! oops,sebelum ini asyik negatif ke??haha bukan itu maksud saya..just i refresh myself and trying to motivated to be a better person and muslimah.amin :) Saya dah berniat something untuk bulan nih...semoga apa yang saya bakal buat tu dapat saya iatiqamah,insyaAllah. Oh lupa nak bagitau! hari ni nak balik kl! yeayyy setelah sekian lama tak balik...acece padahal baru 2 bulan ;p lama la tu kan kan... Doakan saya selamat sampai nanti. From penang to KL...tak jauh kot kalau tidur nyenyak dalam bas satgi.haha ok till then,tadaa.



balik nanti nak cari macaron nihhhhh ohh perut saya mengidam sangat-sangat :)



2 smiley on "here November come againnnn"

Admin on November 02, 2012 7:28 AM said...

dari dulu doktengok macaron ni,
tapi tak pernah makan. teringin jgak :D

Aswad Asae on November 06, 2012 2:16 PM said...

alhamdullillah, kalau study insyaallah boleh jawab..btw, sedapnye bendalah warna warni tu..nak cikit

 

✿M I R A thegirlnextdoor✿ Hak cipta terpelihara © 2011 Paper Girl ini Direka oleh MIRAAMIRUDIN.BLOGSPOT.COM Blogger Template Ditaja oleh Birthday Gift Idea